E-shop Rohlík.cz pocítil větší zájem o expresní objednávky a rozhodl se na na tuto kartu vsadit. Během dne nyní vyřídí přes 100 expresních objednávek a očekává, že se jejich počet bude dál zvyšovat. Rychlejší doručení nákupu proto od listopadu posiluje na svých nejsilnějších trzích - v Praze a Brně.

Online prodejce potravin zoptimalizoval své logistické procesy a ve vybraných lokalitách tak dokáže přivést nákup i za 30 minut. V průměru kurýři přijedou až domů do 90 minut od objednání.

„Povedlo se nám stlačit čas ze dvou hodin. Myslím, že to z nás dělá jednu z nejrychlejších přepravních služeb. Sázíme na pokročilá systémová řešení v logistice, která jsme si převážně sami vyvíjeli, a na zautomatizovaný sklad. Také neustále pracujeme na navyšování naší kurýrní kapacity,“ prohlásil Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlík.cz.

O expresní objednávky je podle něj čím dál větší zájem. Zákazníci na Rohlíku v rámci této služby nakupují zejména menší počet potravin nebo suroviny pro přípravu oběda či večeře. „Obvykle něco zapomněli a už se jim nechce jít do kamenné prodejny. Velice ocení, když jim vše přivezeme co nejdříve,“ dodal Rostislav Brzobohatý. Rohlík také začal nedávno ve spolupráci s Benu Lékárnou rozvážet léky.

Nově Rohlik.cz zcela oddělil vyřizování expresních zakázek od standardních. „Od listopadu mají expresní zakázky vlastní plánovaní tras a vyhradili jsme na ně speciální kurýry. Výsledky se dostavily velice rychle,“ uvedl Martin Dítě, ředitel strategických projektů z Rohlik.cz.

Například 6. listopadu dorazil nákup zákazníkovi v Brně přesně za 20 minut, což je dosavadní interní rekord. „Rychleji jsme nákup nikdy nedoručili. V Praze jsme byli nejdříve u dveří objednavatele za 25 minut. Rád bych, abychom se pod třicet minut dostávali pravidelně. Myslím, že to určitě možné je,“ doplnil Martin Dítě.

Většinu logistických systémů si Rohlik.cz vyvinul samostatně. Na některých pak pracuje s předními dodavateli, jako je například systém, který plánuje veškeré trasy kurýrů.

Související