Ke zlepšení klíčových parametrů skladovacích procesů došlo téměř ihned po zavedení řešení. Již pátý den od uzavření smlouvy dostali skladníci internetového obchodu pokyny automaticky přímo z e-shopu do jejich mobilní čtečky, která přesně určovala jaké zboží a odkud je třeba vyskladnit.

Desetinásobné zrychlení výdeje zboží vyplynulo z vyhodnocení prvních dvou měsíců provozu od nasazení řešení CCV Instantní sklad. „Díky přesné znalosti skladových zásob objednávám od dodavatelů jen zboží, které je nutné. Instantní sklad se mi již několikanásobně vyplatil jen na úspoře financí při objednávání zboží,“ zhodnotil nasazení Josef Pakantl, majitel Multitoys.cz.

Problémy mohou být příležitostí k rozvoji

Úvahy o implementaci systému na řízení skladu vyplynuly ve společnosti Multitoys.cz z problémů, které se začaly kupit v souvislosti s narůstající poptávkou v posledních měsících. Konkrétně se projevovaly například pomalou expedicí objednaného zboží ze skladu, zbytečně velkými skladovými zásobami některých výrobků nebo nepřehlednou a náročnou ruční agendou vedení skladu a expedice.

Nasazení řešení trvalo pouze jediný den. Jeho součástí bylo označení veškerých pozic ve skladu a zprovoznění čteček čárových kódů. Díky propojení e-shopu a Instantního skladu došlo k okamžitému zahájení předávání informací k vyskladnění a tedy i zcela zásadnímu zefektivnění tohoto procesu. K plnohodnotnému řízení skladu a vyřešení nahromaděných problémů tak v Multitoys.cz bylo třeba provést pouze vstupní inventuru.

„Naším cílem je rozvíjet Instantní sklad tak, aby dokázal zefektivnit skladové hospodářství co nejrychleji od okamžiku nasazení, a to bez ohledu na tržní segment. Nové funkce, jako například řízení vychystávání podle priorit včetně optimalizace tras pro vyskladňování zboží nebo přehledná vizualizace stavu zásob proto posouvají snadnou nastavitelnost systému zase o kus dále,“ vypočítává přednosti systému Václav Kameníček, ředitel divize, která se ve společnosti CCV Informační systémy stará o výzkum a inovace.

Související