Společnost Tchibo už dávno neprodává jen kávu, ale také spotřební zboží jako oblečení, hračky nebo nábytek. Využívá k tomu kamenné prodejny i svůj e-shop a právě distribuční systém pro on-line objednávky nyní prochází výraznou proměnou. Obchodní řetězec přestěhoval část operací ze svého hlavního evropského hubu v německých Brémách do západočeského Chebu, odkud rozesílá zboží do sedmi zemí střední a východní Evropy. On-line prodej je přitom významným prodejním kanálem firmy - představuje 30 procent jejích celkových tržeb.

Tchibo otevřelo první část chebského logistického centra před více než půl rokem. Do začátku září se z něj vyexpedovalo víc než milion zásilek. Teď firma otevřela druhou část budovy, která tak má celkovou plochu 73 tisíc metrů čtverečních a je jednou z největších průmyslových hal v Česku. Nyní sklad disponuje kapacitou 30 500 paletových míst ve výškovém skladu a 70 tisíc lokací pro kartonové boxy v mezaninech. Tchibo uvažuje i o výstavbě třetí části budovy, čímž by se tento objekt stal největším moderním skladem v České republice. Chce se rozhodnout až po plném náběhu distribučního centra včetně všech zpětných toků.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?