V únoru jste se stal novým ředitelem české pobočky Toyota Material Handling. Jak náročné bylo výběrové řízení?
Výběrové řízení bylo relativně dlouhé, trvalo půl roku, během kterého jsem prošel asi pěti koly. Součástí byly i psychologicko-inteligenční testy, které jsem absolvoval u specializované firmy v zahraničí. Z mé strany rozhodlo to, že Toyota je zajímavá značka. Oslovily mě také hodnoty, které firma vyznává. Čím jsem se dostával ve výběrovém řízení dál a dostávalo se ke mně víc informací o společnosti, pochopil jsem, že to není jen o prodeji vozíků, ale že je tu možnost práce na koncepčních záležitostech a na nových řešeních.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111