Spojením chtějí obě společnosti využít benefitů vzájemně se doplňující sítě, servisů, technologií a logistických zkušeností z různých trhů. SF patří na čínském trhu mezi přední hráče, disponuje širokým pokrytím celé země a v oblasti přepravy malých zásilek je nejznámější značkou.

„Tento společný podnik přinese konkurenční výhodu především našim čínským zákazníkům, kteří obchodují, nebo chtějí obchodovat na zahraničních trzích. Výsledkem propojení našich možností budou nové logistické služby, které zjednoduší a urychlí mezinárodní obchod jak v B2B, tak B2C,“ uvedl Ross McCullough, regionální prezident UPS Asia Pacific.

SF v Číně, největším a nejrychleji rostoucím zásilkovém trhu, disponuje více než 13 tisíci výdejními místy a servisními body. Propojením sítí získají zákazníci obou společností vyšší pokrytí světových trhů, další možnosti plánování trasy, zvýšenou kapacitu a větší výběr z tranzitních časů.

„Čína je v oblasti e-commerce první na světě co do velikosti trhu, rychlosti růstu i podílu uživatelů používajících mobilní zařízení. Ve spojení s rychle rostoucí a na internet orientovanou spotřebitelskou základnou, je pro nás zásadní, aby SF ve spolupráci s UPS proměnila logistický sektor. Společně chceme především přinést větší konkurenční výhodu naši zákazníkům v Číně, aby uspěli na světovém trhu,“ vysvětlil Alan Wong, vicepresident skupiny SF.

Související