U Alexy je nejprve potřeba aktivovat nově dostupnou funkci DHL Parcel, poté už stačí položit jednoduchou otázku a zákazník dostane odpověď. Alexa je dostupná nejen v zařízeních Amazon Echo a Echo Dot, ale nově i jako aplikace pro zařízení se systémem iOS, tedy iPhone či iPad.

Hlasová interakce s Alexou je součástí strategie DHL Parcel zaměřené na kvalitu poskytovaných služeb a zákaznickou zkušenost. Cílem je vytvořit prostředí, kdy každý zákazník může snadno a okamžitě zjistit informace o své zásilce.

„Chceme rozšiřovat a vylepšovat servis, který nabízíme našim zákazníkům. Samozřejmě jsme tedy zvědaví na všechny nové a využitelné technologie. Hlasem ovládané technologie, zahrnující hands-free ovládání online aplikací, jsou budoucností,“ říká Michaela Lukas, šéfka oddělení služeb pro soukromé zákazníky DHL Parcel.

Na základě zpětné vazby od prvních zákazníků bude služba v průběhu roku rozšířena o možnost získání informací o prodejnách, jejich otevíracích dobách, produktech a cenách.

Související