Před uvedením služby na trh si společnost DPD nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že 70 procent respondentů má o sobotní doručení zájem. Reálně však v rámci této služby doručil přepravce za osm měsíců pouze pět tisíc zásilek. V aplikaci DPD Kurýr, kde má příjemce možnost volby a změny doručení, šlo o jeden z nejméně používaných požadavků hned po ranním doručení.

„Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ zdůvodňuje změnu Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

DPD se chce v tomto roce zaměřit na další inovace a na služby, které zákazníci využívají nejhojněji. V aplikaci DPD Kurýr bylo v minulém roce měsíčně provedeno v průměru více než 40 000 změn. Zákazníci nejčastěji měnili datum a čas doručení (v odpoledních hodinách), na druhém místě adresu a hned za ní si nechávali přesměrovat balíček na jedno z odběrných míst Pickup.

„Na potřeby a přání našich zákazníků budeme samozřejmě pružně reagovat i nadále. Jako jediní na trhu nabízíme od roku 2015 hodinový interval pro doručení, kdy zákazník nemusí zbytečně čekat, a už nyní chystáme nové služby a vylepšení,” doplňuje Miloš Malaník.

Související