Toto číslo časopisu Logistika by se dalo s jistou nadsázkou nazvat jako "německé". Obsahuje třeba infografiku popisující tamní logistický trh pomocí čísel, článek o zavádění moderních technologií v německých automobilkách v čele s BMW, německý šéf pro strategii společnosti Zebra Technologies představil v rozhovoru svou vizi, jak automatická identifikace v budoucnosti ovlivní logistiku a retail. Najdeme tu také text o tom, jak se německé firmě Adidas vyplatila netradiční proměna řízení dodavatelského řetězce v Rusku a řadu dalších.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111