Zásilkovna loni odbavila o 111 procent zásilek víc než v roce 2015. „V prosinci jsme kromě rekordního množství zásilek zaznamenali i vůbec nejvytíženější časy našich výdejních míst. Konkrétně 21. prosince mezi 15:00 a 16:00 jsme vydali 7981 zásilek,” říká zakladatelka společnosti Simona Kijonková.

Zásilkovna loni také rozšiřovala svou síť výdejen. Během roku otevřela dalších 430 poboček, celkově jich tak má 920, z toho přes 700 v Česku. Celkový obrat Zásilkovny v roce 2016 atakoval hranici 200 milionů korun.

Vedle sítě výdejen firma rozšiřuje i doručování svými kurýry. Ti najeli loni celkem 4,2 milionu kilometrů, což je téměř třikrát víc než v roce 2015.

Ze statistik také vyplývá, že ženy stále nakupují online skoro dvakrát více než muži. Je to 65 procent žen, zatímco u mužů jen 34,5 procent. Přesto, že muži nakupují online méně, vyzvedávají si zásilky dříve. Celých 43 procent z nich si zásilku vyzvedne hned první den, kdy je připravena (v roce 2015 to bylo 40 procent). U žen je to pouze 35 procent (oproti 33 procent v roce 2015).

Související