Hromadné objednávky Messenger odbavuje s ohledem na co nejrychlejší doručení na všechny hromadně zadané adresy. Objednávky pak kurýr doručuje v rámci České republiky den po vyzvednutí zásilky u zákazníka.

„E-shopy si oblíbily Messenger díky ruční překládce, která výrazně snižuje riziko poškození zásilek. Nyní máme například více než dvě stě zákazníků z řad obchodníků s vínem a tento počet stále roste,“ vysvětluje Kateřina Ovesná, ředitelka obchodu a marketingu Messengeru.

Pro případy, kdy budou mít zákazníci Messengeru potíže se zadáváním objednávky, mohou v rámci portálu zažádat o asistenci. Během několika minut jim zavolá operátorka a provede je celým objednávkovým procesem.

Kurýrní služba Messenger poskytuje své služby městské přepravy vedle Prahy ve dvanácti českých městech (Brno, Jihlava, Svitavy, Olomouc, Ostrava, Zlín, Liberec, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Karlovy Vary, Plzeň, České Budějovice) a v Bratislavě. Nabízí také meziměstskou přepravu po celé České republice.

Související