Společnost L’Oréal se realizací projektu zbavila starosti o konverze dokladů do podnikového systému, které nyní probíhá automaticky pomocí řešení Orion od společnosti CCV Informační systémy. Zároveň projekt umožnil rozšíření portfolia používaných EDI zpráv o elektronický dodací list a elektronickou fakturu s maďarskými zákazníky.

„Sjednocením vysokého objemu přenášených a konvertovaných dokladů jsme nejen ušetřili stovky tisíc forintů ročně, ale změna byla pozitivně přijata také samotnými uživateli z obchodu a klientského servisu, kteří získali lepší přehled nad doklady. Díky harmonizaci došlo dále k výrazné úspoře času. Požadavky, které jsme dříve vršili na náš zahraniční IT servis, a které byly prioritizované podle potřeb celé společnosti, jsou nyní hotové v řádu dnů,“ uvedl Oldřich Pola, Data WHS manager ve společnosti L’Oréal.

Druhé místo získala společnost Rosa market, která zaujala projektem „Zrychlení obchodních procesů využitím EDI komunikace pro velkoobchodní i maloobchodní dodavatele prodejen řetězce ENAPO“. Díky realizaci tohoto projektu elektronická výměna dat ve společnosti Rosa market zahrnuje nejen objednávku (EDI zpráva ORDERS), ale také fakturu (INVOIC) nebo avízo o odeslání zboží - dodací list (DESADV).

Mezi tři nejlepší se zařadila společnost Henkel ČR s projektem využití EDI komunikace v oblasti Beauty Care Professional - divize Schwarzkopf Professional. Česká pobočka se zároveň stala první v Evropě, která EDI pro oblast profesionální vlasové kosmetiky začala používat. Pilotní projekt výměny elektronických faktur ve strukturovaných formátech UN/EDIFACT a ISDOC spustila s řetězcem kadeřnických salonů Klier.

Související