ZOOT.cz po zavedení dopravy zdarma vidí v nové službě další možnost rozvoje svého podnikání. „Doručení ten samý den je u velkých e-shopů dnes již samozřejmostí. A tak jsme i my v rámci přípravy na Vánoce celý proces zrychlili. Vycházíme z trendu současného internetového nakupování. Servis zákazníkům jde cestou dopravy zdarma současně s poskytnutím rychlé služby, kam expresní dodání rozhodně patří,“ říká Pavlína Louženská, marketingová ředitelka ve společnosti ZOOT.

V Praze do 3 hodin od objednání

V rámci předvánoční sezóny zaváží ZOOT svých osm pražských výdejen nově 4x denně. Zákazníci si tak mohou balíček vyzvednout již 3 hodiny od jeho objednání. Rychlé doručování v dalších regionech pak ZOOT spouští 15. listopadu, na Den dopravy zdarma.

Expresní dodání v den objednání by pak mělo do konce roku platit i pro Výdejny radosti v Bratislavě. „Bratislava je důležitým bodem, ze kterého jde značné množství objednávek. Je to pro nás investice do lepšího servisu pro naše zákazníky,“ říká Libor Hudeček, manažer logistiky. V příštím roce pak internetový obchod zvažuje službu zavést jako běžnou součást svých služeb v zahraničí.

Před Vánoci i o víkendu

ZOOT má v současné době 33 Výdejen radosti, z toho 17 v České republice, 8 na Slovensku a 8 v Rumunsku. Do konce plánuje ve všech zemích otevřít celkem dalších 5, a to 3 v Čechách, 1 na Slovensku a 1 v Rumunsku. V předvánoční sezóně budou české výdejny otevřené i o víkendech a doručovat na ně bude ZOOT v sobotu i v neděli.

Přes české Výdejny radosti projde přes 70 procent objednávek, na Slovensku více než 60 procent. „Zrychlením doručení objednávek nejen zkvalitňujme naše služby, ale očekáváme i příliv nových zákazníků, kteří momentálně využívají kurýrní služby,“ dodává Libor Hudeček.

Související