Jednoduchost služby spočívá ve webové aplikaci, kde si zákazník vytvoří objednávku, která sestává z vyplnění potřebných informací. Během následujícího dne dorazí k odesílateli kurýr, přiveze přepravní štítek a přilepí ho na zásilku.

Balíček je pak doručen příjemci během následujícího dne, přičemž dobu doručení i místo si může přizpůsobit v aplikaci DPD Kurýr tak, jak příjemci vyhovuje. Při předání může také kurýr vybrat dobírku za doručené zboží, tudíž je tato služba vhodná právě pro malé online obchodníky. Služba navíc nevyžaduje registraci.

„Společnost DPD patří mezi hlavní inovátory v oblasti přepravy na českém trhu. Jsme proto velmi rádi, že na přání našich zákazníků můžeme tuto službu nabídnout a ušetřit jim mnoho času,“ říká Miloš Malaník, jednatel DPD CZ. Zásilky přepravované pomocí této služby jsou standardně pojištěny do výše 50 tisíc korun. K dispozici však zákazníci mají také možnost dodatečného připojištění s vyšším krytím.

Související