Čtenáři předního německého média v oboru, Logistik Heute, vybrali nejsilnější značky v devíti různých oblastech logistiky. Na výběr bylo celkem 170 firem, které v Německu dosahují nejvyššího obratu.

Mezi letišti zvítězil Hamburk před Frankfurtem a Mnichovem, v kategorii přepravek SSI Schaefer před Wuerth a BITO, mezi dodavateli SCM/ERP i IT pro řízení dopravy vyhrál SAP, leteckou přepravu ovládla Lufthansa před DP DHL a Kuehne+Nagel.

Nejlepší značkou v námořní přepravě je Kuehne+Nagel před DB Schenker a Dachser, v silniční přepravě zvítězil DP DHL před Dachser a DB Schenker, mezi expresními firmami DP DHL před UPS a Hermes, nejlepší značkou kamionů je Mercedes-Benz před MAN a Scania.

Mezi dodavateli vozíků pak zvítězil Jungheinrich před Still a Linde Material Handling. „Naše motto – Growing with Passion – zdůrazňuje, že se Jungheinrich nachází v procesu změny. Naše budoucnost je stále více v oblasti logistických systémů, a tedy v komplexní nabídce řešení od jednoho dodavatele. Jako průkopník vnitropodnikové logistiky 4.0 budeme důsledně sledovat tuto evoluční cestu,“ uvedl Lars Brzoska z představenstva firmy Jungheinrich.

Za společnost Still převzal ocenění předseda představenstva Henry Puhl: „Výsledky ukazují významnou korelaci mezi emocionálním vystupováním značky a jasným vnímáním užitku značky – společnost Still je systémově orientovaná, individuální, uživatelsky příjemná, akceschopná, připravena na budoucnost, angažovaná a partnerská.“

Související