Vlak naložený celými kontejnery (FCL) anebo kusovými zásilkami (LCL) zvládne cestu mezi oběma městy za 17 dnů. Nová linka mezi Čeng-Čou a Hamburkem doplňuje stávající nabídku železničních přeprav zásilek mezi Čínou a Evropou. Západním koridorem vede trasa z čínského Čengdu do polského města Lódz. Čengdu je hospodářským centrem zejména pro hi-tech výrobky a automobilový průmysl a je také hlavním distribučním centrem pro západní část Číny. Severním, takzvaným transsibiřským koridorem, pak vede trasa, která spojuje výrobní a komerční centra v oblasti Šanghaje a Sučou s Varšavou.

„Jedná se o opravdové multimodální řešení, které zahrnuje tři trasy s různými místy pro nakládku a vykládku a to napříč Asií a Evropou. S naší širokou nabídkou multimodálních řešení nabízíme zákazníkům možnost zvolit si variantu, která nejvíce odpovídá jejich potřebám, ať už se jedná o dobu přepravy anebo úsporu nákladů,” pospal důvod zavedení služby Amadou Diallo, generální ředitel DHL Freight.

Využitím systémů pro sledování zásilek mají zákazníci DHL i na dlouhých trasách neustálý přehled o svém zboží. Vyšší úroveň zabezpečení ocení zejména firmy, které přepravují pravidelně větší množství zboží vysoké hodnoty. Železniční přeprava je v porovnání s námořní přepravou kratší až o tři týdny. Zákazníci vyžadující ekologicky šetrné přepravní řešení mohou využitím železniční přepravy snížit vyprodukované emise CO2 až o 90 procent v porovnání s leteckou přepravou.

Související