Na tržbách Deutsche Post DHL se podílejí čtyři divize. Post - eCommerce - Parcel, která vznikla nedávno spojením poštovní části a balíkových přeprav v segmentu B2C, vzrostly v roce 2014 tržby o 2,6 procenta na 15,7 miliardy eur. Jednotka eCommerce - Parcel k tomu přispěla sumou 5,7 miliard eur, což představuje nárůst o 6,5 procenta ve srovnání s předchozím rokem.

Divize Express vykázala loni tržby 12,5 miliard eur (meziroční nárůst o 5,7 %), Global Forwarding - Freight 14,9 miliard eur (+ 0,9 %) a Supply Chain 14,7 miliard eur (+ 3,6 %), ta především díky zdravotnickému sektoru.

„I přes stále náročné prostředí jsme v roce 2014 dosáhli solidních výsledků, protože stavíme na naší silné pozici v segmentu e-commerce a na rozvíjejících se trzích,“ řekl šéf společnosti Frank Appel.

Skupina očekává, že za letošní rok se její příjmy navýší o 3,05 až 3,2 miliardy eur. Nejvíce by k tomu měla díky dalšímu nárůstu internetového obchodu přispět divize Post - eCommerce - Parcel, a to přibližně částkou 1,3 miliardy eur. Podobná čísla firma očekává i v roce 2016.

Související