„Chceme našim partnerům nabídnout jednodušší a pohodlnější nástroj objednávání zboží. Nápoje si tedy kromě klasické telefonické objednávky nyní mohou objednat z jakéhokoliv zařízení s připojením na internet,“ říká Jan Ráž, manažer projektu, a dodává: „Díky e-shopu budou mít naši zákazníci lepší a především aktuální přehled o fakturách, objednávkách a akčních nabídkách.“

Jedním z prvních zákazníků, kteří před spuštěním ostrého provozu e-shop testovali, je i pražský Aloha bar. Využívá jej zhruba pět měsíců. „Nový portál objednávání a dodávání nápojů významně urychluje a navíc mám o všem větší přehled,“ říká provozní baru Martin Sněhota.

V budoucnu má tento webový portál podle Jana Ráže plnit funkci plnohodnotného komunikačního a informačního kanálu pro zákazníky. Prodejci si již nyní mohou v e-shopu objednávat potřebné zboží kdykoliv. Kromě toho, že má zákazník k dispozici přehled všech objednávek, má přístup i k seznamu faktur a samozřejmě také k informacím o probíhajících akčních nabídkách společnosti.

Coca-Cola plánuje do konce roku spuštění webového portálu i na Slovensku. „Rádi bychom v budoucnu v obou zemích služby rozšířili i pro maloobchodní řetězce,“ dodává Jan Ráž.

Související