DHL Express každoročně upravuje ceny, čímž zohledňuje inflaci a růst dalších nákladů ve všech 220 zemích a územích, které obsluhuje. Konkrétní cenové úpravy se budou lišit v jednotlivých zemích v závislosti na místních podmínkách a budou se týkat všech zákazníků, u kterých to smlouvy umožňují.
Šéf firmy Ken Allen zařadil mezi důvody pro navýšení cen i celkové investice: „Každý rok investujeme přibližně 500 milionů eur do naší celosvětové přepravní sítě. Pro její další posílení jsme v roce 2014 investovali značné finanční prostředky především ve Velké Británii a Japonsku, dále na Středním východě a v severní Africe. Díky investicím došlo i k navýšení počtu letů napříč všemi regiony.“
V České republice investovala DHL Express v letošním roce do svých provozních kapacit téměř osm milionů eur. Touto historicky největší provozní investicí firmy v tuzemsku byla výstavba nového logistického terminálu ve Zdibech u Prahy.
DHL Express otevřelo nový hlavní terminál pro Čechy - čtěte ZDE
Logistické firmy nabídnou nové služby založené na datových analýzách - čtěte ZDE
„Díky strategicky výhodné pozici terminálu jsme schopni rozšířit nejen náš servis, ale také časovou dostupnost zmíněných lokalit. Navíc zapojením nových moderních technologií se značně zvýšila efektivita celého procesu třídění, doručování a vyzvedávání zásilek. Veškeré investice tak mají v konečném důsledku pozitivní dopad především na naše zákazníky,“ říká Luděk Drnec, obchodní ředitel DHL Express pro Českou republiku a centrální Evropu.
„I přes značné investice do rozšíření servisu a naší infrastruktury v rámci České republiky se nám podařilo zvýšení udržet dokonce pod globálním průměrem," uvedl manažer marketingové komunikace DHL Express v Česku Tomáš Zdražil. Stejným tempem jako pro příští rok zvyšovala firma ceny i letos.