Webová aplikace DPD usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů. 

„Ve webové aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD.

Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Novinkou v aplikaci je funkce, díky které si mohou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách. Jsme přesvědčeni, že zákazníci od přepravních firem očekávají flexibilitu, a proto přicházíme s další službou, která zajistí lepší komfort při doručení zásilky,“ dodává Ondřej Vaňha.

 

Související