„CRM systémy sledují obvykle malý výsek zákaznických, marketingových a prodejních dat. Odvětvové aplikace společnosti Infor obsahují obrovská úložiště informací o zákaznických interakcích generovaných komplexními specifickými procesy, jež dokážeme automatizovat a kontextově analyzovat s cílem poskytnout jedinečný pohled na zákazníka,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel společnosti Infor. „Naše společnost nyní podporuje veškeré procesy dodavatelské řetězce od poptávky k nabídce, od kontaktování zákazníka až po doručení objednávky prostřednictvím integrace marketingových a prodejních procesů s plánování dodavatelského řetězce, plánováním prodeje a provozu a rozvrhováním výroby v reálném čase.“ 

Podle analytické společnosti Gartner by celkový globální trh se CRM řešeními měl růst z 24 miliard dolarů v roce 2014 na 42 miliard dolarů v roce 2018. Infor očekává, že ještě větší poptávka bude po CRM softwaru s integrovanými odvětvovými funkcionalitami, protože stále více společností hledá způsob jak využít obrovského množství dat vznikajících během procesů prodeje a zákaznických služeb. S řešením Infor CRM budou zákazníci schopni řídit ucelený životní cyklus v rámci jednoho prostředí s přístupem k relevantním datům v ERP systému, což jim umožní získávat nové zákazníky, řídit budoucí obchodní příležitosti a dodávat výjimečné zákaznické služby. 

Infor se chystá rozšířit své CRM portfolio o odvětvově-specifické funkcionality a procesy integrované s aplikacemi Infor ERP, počínaje Infor CRM Automotive, CRM Healthcare, CRM Public Sector a konče CRM Manufacturing.

 

Související