Trh s europaletami se v loňském roce otřásal v základech. Nejprve se prakticky rozdělil evropský paletový pool, aby těsně před koncem roku obě znesvářené strany, tedy Mezinárodní železniční unie UIC a Evropská paletová asociace EPAL, dosáhly dohody o obnovení vzájemné směnitelnosti palet. Podle posledních informací směnitelnost obou značek opět lokálně vázne - např. v Maďarsku, které komplikuje směnitelnost palet EPAL/EPAL. UIC nyní podmiňuje zachování směnitelnosti podpisem smlouvy s EPAL, ten ale s nabízenými podmínkami nesouhlasí a chce pokračovat v jednání. Uživatelé jsou v tomto sporu rukojmími a nezbývá jim než počítat ztráty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111