Marketingový ředitel C.S.Cargo Aziz Jahić k tomu uvádí: „Pronajímat plochy k reklamním účelům na našich kamionech jsme se rozhodli hned z několika důvodů. Prvním z nich je, že tato aktivita představuje zajímavý finanční přínos pro naši firmu. Druhým a hlavním důvodem je fakt, že doposud se v segmentu kamionové dopravy žádný z dopravců takovéto aktivitě nevěnoval a nevěnuje. Snažíme se dělat nové a originální věci, které zaujmou a přitáhnou pozornost nejenom odborné, ale i široké veřejnosti. A toto je jedna z nich“. 

Jedni z prvních inzerentů na vozidlech jsou firma Fanuc Robotics, japonský výrobce průmyslových robotů, a firma Sony s nejnovější herní konzolí PlayStation 4.

Obchodní manažerka Adtrucks pro Českou republiku Alena Chomátová ke spolupráci říká: „Jsme hrdí na to, že naším prvním partnerem, který začal poskytovat plochu svých vozů za účelem reklamy je právě C.S.Cargo. Vzhledem k velikosti jejich vozového parku a rozsahu pokrytí téměř po celé Evropě, se nám otvírají velké možnosti z hlediska nabídky pro naše klienty. Hlavní výhody tohoto typu reklamy spatřujeme v tom, že kamiony se pohybují na nejfrekventovanějších komunikacích, že plochy, které kamiony poskytují, patří k největším outdoorovým nosičům, a že existuje možnost vybrat si z velkého množství tras, což nám umožňuje cílení až na úroveň jednotlivých krajů.“

 

Související