"Nové vagony Legiosu byly v Mnichově přijaty s velkým zájmem a očekávám, že se to odrazí i na obchodních kontraktech v příštích měsících. Naším cílem je nadále posilovat pozici na evropském trhu,“ říká Radek Rybáček, generální ředitel společnosti LEGIOS. Cisternový vůz Zacens je specifický právě nerezovým kotlem, který umožňuje přepravu nebezpečných látek v kapalném stavu podle mezinárodního řádu pro železniční přepravu RID.

Cisterna je po celém svém vnějším povrchu opatřena izolací z minerální vlny o tloušťce 100 mm, překrytou nerezovým plechem o tloušťce 0,8 mm. Významným prvkem cisterny je parní topení v její spodní části, které se využívá ke snadnějšímu vypouštění přepravované látky. "LEGIOS je jako jeden z mála výrobců schopen zvládnout vysoké nároky na technologii výroby bezpečných nerezových cisteren. Tentokrát jsme přesvědčili o svých kvalitách důležitého zahraničního zákazníka,“ pochvaluje si Rybáček spolupráci se společností Nacco.

Druhá novinka z produkce firmy LEGIOS by měla svou konstrukcí výrazně snížit náklady a zjednodušit obsluhu při přepravě. Výsypný vůz Faccns o objemu 48 m3 vyniká svými výsypnými klapkami, které jsou ovládány jednotlivě pneumaticky z boku vozu, popř. z představku, či mechanickým ručním ovládáním pomocí klíče s vestavěnou převodovkou.

"LEGIOS je jako jeden z mála výrobců schopen zvládnout vysoké nároky na technologii výroby bezpečných nerezových cisteren. Tentokrát jsme přesvědčili o svých kvalitách důležitého zahraničního zákazníka,“ pochvaluje si Rybáček spolupráci se společností Nacco.

Druhá novinka z produkce firmy LEGIOS by měla svou konstrukcí výrazně snížit náklady a zjednodušit obsluhu při přepravě. Výsypný vůz Faccns o objemu 48 m3 vyniká svými výsypnými klapkami, které jsou ovládány jednotlivě pneumaticky z boku vozu, popř. z představku, či mechanickým ručním ovládáním pomocí klíče s vestavěnou převodovkou.

Tomáš Jelínek
Donath Business & Media

Výsypný vůz řady Faccns

Cisternový vůz řady Zacens

Související