Nestává se často, aby měl editorial pokračování, ale v tomto případě tomu tak je. V příloze k minulému vydání Logistiky jsme se věnovali tomu, jak poskytovatelé logistických služeb vstupují stále hlouběji i do interních procesů svých zákazníků z řad výrobních nebo obchodních společností. Přitom jsem nakousl i to, že podobný proces probíhá také opačným směrem.
Příznačným příkladem je největší smluvní výrobce elektroniky na světě, který začíná "fušovat" do řemesla právě logistickým firmám. Foxconn totiž v Česku vyčlenil všechny aktivity, které nějak souvisí s logistickým řízením dodavatelského řetězce, do nové firmy Jusda Europe. Ta bude nyní nabízet logistické služby i mimo tchajwanské elektronické impérium a jeho zákazníky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111