Nová doba, host vyhazuje vrchního. Tak zní populární věta z filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntág, který symbolizoval společenské a ekonomické změny po rozpadu komunistické Evropy. V logistice se sice tak výrazný přerod neděje, nicméně vstup takzvaných 3PL firem čím dál hlouběji do výrobních procesů jejich zákazníků je zajímavým trendem, který ilustruje komplikovanější výměnu rolí na tomto poli.
Logistické firmy celkem běžně pro své klienty zajišťují balení výrobků, polep různými etiketami a kompletaci akčních balíčků, někdy i lepení kolků nebo žehlení. A dělají to velice ochotně, protože se jedná o takzvané služby s přidanou hodnotou, za které si účtují vyšší poplatky než za klasické skladové služby. Takový servis si objednávají především obchodní společnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111