Konference začala poměrně netypicky. Po úvodních proslovech zástupců společnosti Inekon Systems vystoupil plukovník Vlastimil Galatík. Nastínil, jak funguje armáda po stránce strategického plánování, což může sloužit i jako příklad určité formy řízení podniku. "Strategii je třeba brát jako volnou duševní činnost - bez stereotypů, bez vlastních subjektivních přání," řekl Galatík.
Šéf Budějovického Budvaru Jiří Boček zdůraznil, že v sektoru rychloobrátkového zboží je vše do značné míry postaveno na značce. Vzhledem ke změnám na tomto trhu navíc podle něj bude viditelnost "brandu" hrát do budoucna ještě zásadnější roli.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111