Od roku 2009 se v západní Evropě prodává více elektrických vysokozdvižných vozíků než vozíků se spalovacím motorem. Dokonce i ve východní Evropě, kde kdysi VZV se spalovacím motorem jasně dominovaly, se jejich náskok po roce 2009 snížil na minimum. Na tento trend se soustředí společnost Still svou novou kampaní "Mise: Nulové emise".
Hnacím motorem tohoto vývoje jsou tři důležité faktory. Za prvé: Elektrické vysokozdvižné vozíky pronikají díky stále se zvyšující výkonnosti do oblastí, které byly dříve vyhrazeny vysokozdvižným vozíkům se spalovacím motorem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111