Logistické firmy, které poskytují balíkové expresní přepravy, zaznamenávají nárůst v režimu B2C (Business-to-Consumer) v řádu desítek procent ročně a podíl doručování na privátní adresy bývá již běžně kolem čtvrtiny až třetiny jejich celkových objemů. Velkou roli v tom hraje již několik let trvající rozvoj on-line obchodů. Proto firmy investují do informačních systémů a vyžadují prvky, které je odliší od konkurence a uspokojí nároky zákazníků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111